Print

DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.032

УДК 621.314

ЗАРЯДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ВІД ВІДНОВЛЮВАНИХ ДЖЕРЕЛ ЕНЕРГІЇ

Журнал Технічна електродинаміка
Видавник Інститут електродинаміки Національної академії наук України
ISSN 1607-7970 (print), 2218-1903 (online)
Випуск № 6, 2017 (листопад/грудень)
Cторінки 32 – 35

 

Автори
В.Б. Павлов1, докт.техн. наук, В.І. Будько2,канд.техн.наук
1 – Інститут електродинаміки НАН України,
пр. Перемоги, 56, Київ, 03057, Україна,
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
2 – Національний технічний університет України «КПІ»,
пр. Перемоги, 37, Київ, 03056, Україна

 

У роботі розглядаються різні аспекти заряду електромобілів від електричної мережі та наведено фактори можливого негативного впливу на електричні мережі при підключенні та експлуатації зарядних пристроїв різної потужності, в тому числі при прискореному заряді. Показано, що в деяких випадках зарядження акумуляторів електромобілів від відновлюваних джерел живлення є найбільш доцільним, а іноді – не має альтернативи. Отримано аналітичні співвідношення для визначення необхідних характеристик відновлюваних джерел живлення та показано характер змін та граничні значення струмів заряду і необхідної потужності мережі при скороченні часу зарядного процессу. Бібл. 11, рис. 4.

Ключові слова: електротранспорт, електромобіль, зарядний пристрій, відновлювані джерела енергії.

 

Надійшла                          20.04.2017
Остаточний варіант        10.07.2017
Підписано до друку        30.10.2017



УДК 621.314

ЗАРЯД ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ ОТ ВОЗОБНОВЛЯЕМЫХ ИСТОЧНИКОВ ЭНЕРГИИ

Журнал Технічна електродинаміка
Издатель Институт электродинамики Национальной академии наук Украины
ISSN 1607-7970 (print), 2218-1903 (online)
Выпуск № 6, 2017 (ноябрь/декабрь)
Cтраницы 32 – 35

 

Авторы
В.Б. Павлов1, докт.техн. наук, В.И. Будько2,канд.техн.наук
1 – Институт электродинамики НАН Украины,
пр. Победы, 56, Киев, 03657, Украина,
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ,
2 – Национальный технический университет Украины «КПИ»,
пр. Победы, 37, Киев, 03056, Украина

 

В работе рассматриваются различные аспекты заряда электромобилей от электрической сети и приведены факторы возможного отрицательного влияния на электрические сети при подключении и эксплуатации зарядных устройств различной мощности, в том числе при ускоренном заряде. Показано, что в некоторых случаях заряд электромобилей от возобновляемых источников питания более предпочтителен, а иногда не имеет альтернативы. Получены аналитические соотношения для определения необходимых характеристик возобновляемых источников питания, и показан характер изменения и граничные значения токов заряда и необходимой мощности при уменьшении времени зарядного процесса. Библ. 11, рис. 4.

Ключевые слова: электротранспорт, электромобиль, зарядное устройство, возобновляемые источники энергии.

 

Поступила                                20.04.2017
Окончательный вариант      10.07.2017
Подписано в печать             30.10.2017



Література

1. Шидловський А.К., Павлов В.Б. Особенности создания и эксплуатации внутригородского электромобильного транспорта // Праці Інституту електродинаміки НАН України. – 2014. – № 39 – С. 99–105.
2. Шидловський А.К., Павлов В.Б., Павленко В.Е. Анализ зависимости КПД комбинированной системы энергопитания от параметров управления // Технічна електродинаміка. – 2016. – № 5. – С. 29–31.
3. Akhavan-Rezai, E., Shaaban, M., El-Saadany, E., Karray, F. Demand response through interactive incorporation of plugin electric vehicles / Power Energy Society General Meeting, 2015 IEEE. – 2015. – Pp. 1–5.
4. Biernat, P., Rumniak, P., Michalczuk, M., Galecki, A., Grzesiak, L., Ufnalski, B., and Kaszewski, A. Powertrain system with the ultracapacilor-based auxiliary energy storage for an urban battery electric vehicle // The Archives of Transport. – 2013. – No 3–4. – Vol. 27–28. – Pp. 45–64.
5. Carter, R., Cruden, A., and Hall, P. Optimizing for efficiency or battery life in a battery/supercapacitor electric vehicle // IEEE Transactions on Vehicular Technology. – 2012. – No 4. – Vol. 61. – Pp. 1526–1533. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2012.2188551
6. Michalczuk, M., Grzesiak, L., and Ufnalski, B. Experimental parameter indentification of battery-ultracapacitor energy storage system // 2015 IEEE 24th International Symposium on Industrial Electronics (ISIE), Buzios, Rio de Janeiro, Brazil. – 2015. – Pp. 1260–1265.
7. Michalczuk, M., Ufnalski, B., Grzesiak, L.M., and Rummiak, P. Power converter-based electrochemical battery emulator // Przegl ad Elektrotechniczny. – 2014. – Vol. 90. – No 7. – Pp. 18–22.
8. Reininger, C. and Salmon, J.: Systems feasibility study for implementing electric vehicles info urban environments / 2015 9th Annual IEEE International Systems Conference (SysCon), Vancouver, Canada. – 2015. – Pp. 734–739.
9. Wang, T., Deng, W., Wu, J., and Zhang, Q.: Power optimization for hybrid energy storage system of electric vehicle // Transportation Electrification Asia-Pacific (ITEC Asia-Pacific), 2014 IEEE Conference and Expo, Beijing, China. – 2014. – Pp. 1–6.  DOI: https://doi.org/10.1109/ITEC-AP.2014.6941224
10. Global EV Outlook 2016 / International Energy Agency / Інтернет ресурс. Режим доступу: www.iea.org
11. International standard “IEC 62196-1” Plugs, socket-outlets, vehicle couplers and vehicle inlets – Conductive charging of electric vehicles / Typeset and printed by the IEC Central Office Geneva, Switzerland. – ICS 29.120.30; 43.120.

PDF