DOI: https://doi.org/10.15407/techned2016.05.035
УДК 621-83
ПОЛІПШЕННЯ ДИНАМІКИ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ НА БАЗІ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Видавник |
Інститут електродинаміки Національної академії наук України |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Випуск |
№ 5, 2016 (вересень/жовтень) |
Cторінки |
35 – 37 |
Автори О.І. Толочко, докт.техн.наук, А.А. Бугровий Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», пр. Перемоги, 37, Київ, 03056, Україна, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Для синхронних двигунів із вбудованими у ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних властивостей типових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального керування. Теоретично обґрунтовано методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом коригування алгоритму роботи регулятора швидкості. Бібл. 4, рис. 3.
Ключові слова: електропривод, синхронний двигун, постійні магніти, оптимальне керування, максимальний момент на ампер, енергоефективність, динаміка.
Надійшла 03.02.2016 Остаточний варіант 07.04.2016 Підписано до друку 13.09.2016
УДК 621-83
УЛУЧШЕНИЕ ДИНАМИКИ СИСТЕМ ЭЛЕКТРОПРИВОДА НА БАЗЕ СИНХРОННОГО ДВИГАТЕЛЯ С ПОСТОЯННЫМИ МАГНИТАМИ ПРИ ИСПОЛЬЗОВАНИИ ОПТИМАЛЬНЫХ СТРАТЕГИЙ УПРАВЛЕНИЯ
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Издатель |
Институт электродинамики Национальной академии наук Украины |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Выпуск |
№ 5, 2016 (сентябрь/октябрь) |
Cтраницы |
35 – 37 |
|
Авторы О.И. Толочко, докт.техн.наук, А.А. Бугровой Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт», пр. Победы, 37, Киев, 03056, Украина, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Для синхронных двигателей со встроенными в ротор постоянными магнитами выполнено сравнение динамических свойств типовых систем векторного управления (с поддержанием потокообразующей составляющей тока статора на нулевом уровне) и систем с использованием стратегий оптимального управления. Теоретически обосновано методику улучшения динамических свойств систем с оптимальными энергетическими показателями путем коррекции алгоритма работы регулятора скорости. Библ. 4, рис. 3.
Ключевые слова: электропривод, синхронный двигатель, постоянные магниты, оптимальное управление, максимальный момент на ампер, энергоэффективность, динамика.
Поступила 03.02.2016 Окончательный вариант 07.04.2016 Подписано в печать 13.09.2016
Література
1. Толочко О.І., Божко В.В. Дослідження електроприводів на основі синхронного двигуна з постійними магнітами при оптимальному керуванні за максимумом моменту на ампер. – Взрывозащищенное электрооборудование. – Донецк: ООО «АИР», 2010. – С. 242–247. 2. Krishnan, R. Permanent magnet synchronous and brushless DC motor drives. – CRC Press, 2010. – 564 p. 3. Roos, J.G., Enslin J.H.R. Analysis, simulation and practical evaluation of torque vector control strategies for medium power highly responsive PMSM drives / Power Electronics and Variable-Speed Drives. – 1991. – Pр. 34–39. 4. Schröder, Dierk. Elektrische Antriebe – Regelung von Antriebssystemen. – Berlin, Heidelberg: Springer, 2009. – 1336 p.
PDF
|