DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.065 УДК 621.313 ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
Автори
Наведено результати моделювання електродвигуна з постійними магнітами, який може бути використаний замість двигуна внутрішнього згоряння для автомобілів класу міні. Визначено розміри магнітної системи електродвигуна і значення електромагнітного моменту з урахуванням масогабаритних параметрів електромобіля і європейського їздового циклу. Визначено оптимальну товщину магнітів, за якої забезпечується задане значення електромагнітного моменту, а також оптимальну продуктивність циркуляційного насоса, при якій забезпечується задана щільність струму і оптимальне рідинне охолодження. Всі розрахунки виконано в пакетах MotorSolve і Magnet, наданих компанією Infolytica. Бібл. 4, рис. 6. Ключові слова: електродвигун з постійними магнітами, їздовий цикл, оптимальна геометрія ротора.
Надійшла 05.03.2018 УДК 621.313 ПРОЕКТИРОВАНИЕ ЭЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ С ПОСТОЯННЫМИ МАГНИТАМИ ДЛЯ ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ С УЧЕТОМ ЕЗДОВОГО ЦИКЛА
Авторы
Приведены результаты моделирования электродвигателя с постоянными магнитами, который может быть использован вместо двигателя внутреннего сгорания для автомобилей класса мини. Определены размеры магнитной системы электродвигателя и значения электромагнитного момента с учетом массогабаритных параметров электромобиля и европейского ездового цикла. Определена оптимальная толщина магнитов, при которой обеспечивается заданное значение электромагнитного момента, а также оптимальная производительность циркуляционного насоса, при которой обеспечивается заданная плотность тока и оптимальное жидкостное охлаждение. Все расчеты выполнены в пакетах MotorSolve и Magnet, предоставленных компанией Infolytica. Библ. 4, рис. 6. Ключевые слова: электродвигатель с постоянными магнитами, ездовой цикл, оптимальная геометрия ротора.
Поступила 05.03.2018 Література |