DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.032
УДК 621.314
ЗАРЯДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ВІД ВІДНОВЛЮВАНИХ ДЖЕРЕЛ ЕНЕРГІЇ
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Видавник |
Інститут електродинаміки Національної академії наук України |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Випуск |
№ 6, 2017 (листопад/грудень) |
Cторінки |
32 – 35 |
Автори В.Б. Павлов1, докт.техн. наук, В.І. Будько2,канд.техн.наук 1 – Інститут електродинаміки НАН України, пр. Перемоги, 56, Київ, 03057, Україна, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
2 – Національний технічний університет України «КПІ», пр. Перемоги, 37, Київ, 03056, Україна
У роботі розглядаються різні аспекти заряду електромобілів від електричної мережі та наведено фактори можливого негативного впливу на електричні мережі при підключенні та експлуатації зарядних пристроїв різної потужності, в тому числі при прискореному заряді. Показано, що в деяких випадках зарядження акумуляторів електромобілів від відновлюваних джерел живлення є найбільш доцільним, а іноді – не має альтернативи. Отримано аналітичні співвідношення для визначення необхідних характеристик відновлюваних джерел живлення та показано характер змін та граничні значення струмів заряду і необхідної потужності мережі при скороченні часу зарядного процессу. Бібл. 11, рис. 4.
Ключові слова: електротранспорт, електромобіль, зарядний пристрій, відновлювані джерела енергії.
Надійшла 20.04.2017 Остаточний варіант 10.07.2017 Підписано до друку 30.10.2017
УДК 621.314
ЗАРЯД ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ ОТ ВОЗОБНОВЛЯЕМЫХ ИСТОЧНИКОВ ЭНЕРГИИ
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Издатель |
Институт электродинамики Национальной академии наук Украины |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Выпуск |
№ 6, 2017 (ноябрь/декабрь) |
Cтраницы |
32 – 35 |
|
Авторы В.Б. Павлов1, докт.техн. наук, В.И. Будько2,канд.техн.наук 1 – Институт электродинамики НАН Украины, пр. Победы, 56, Киев, 03657, Украина, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
, 2 – Национальный технический университет Украины «КПИ», пр. Победы, 37, Киев, 03056, Украина
В работе рассматриваются различные аспекты заряда электромобилей от электрической сети и приведены факторы возможного отрицательного влияния на электрические сети при подключении и эксплуатации зарядных устройств различной мощности, в том числе при ускоренном заряде. Показано, что в некоторых случаях заряд электромобилей от возобновляемых источников питания более предпочтителен, а иногда не имеет альтернативы. Получены аналитические соотношения для определения необходимых характеристик возобновляемых источников питания, и показан характер изменения и граничные значения токов заряда и необходимой мощности при уменьшении времени зарядного процесса. Библ. 11, рис. 4.
Ключевые слова: электротранспорт, электромобиль, зарядное устройство, возобновляемые источники энергии.
Поступила 20.04.2017 Окончательный вариант 10.07.2017 Подписано в печать 30.10.2017
Література
1. Шидловський А.К., Павлов В.Б. Особенности создания и эксплуатации внутригородского электромобильного транспорта // Праці Інституту електродинаміки НАН України. – 2014. – № 39 – С. 99–105. 2. Шидловський А.К., Павлов В.Б., Павленко В.Е. Анализ зависимости КПД комбинированной системы энергопитания от параметров управления // Технічна електродинаміка. – 2016. – № 5. – С. 29–31. 3. Akhavan-Rezai, E., Shaaban, M., El-Saadany, E., Karray, F. Demand response through interactive incorporation of plugin electric vehicles / Power Energy Society General Meeting, 2015 IEEE. – 2015. – Pp. 1–5. 4. Biernat, P., Rumniak, P., Michalczuk, M., Galecki, A., Grzesiak, L., Ufnalski, B., and Kaszewski, A. Powertrain system with the ultracapacilor-based auxiliary energy storage for an urban battery electric vehicle // The Archives of Transport. – 2013. – No 3–4. – Vol. 27–28. – Pp. 45–64. 5. Carter, R., Cruden, A., and Hall, P. Optimizing for efficiency or battery life in a battery/supercapacitor electric vehicle // IEEE Transactions on Vehicular Technology. – 2012. – No 4. – Vol. 61. – Pp. 1526–1533. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2012.2188551 6. Michalczuk, M., Grzesiak, L., and Ufnalski, B. Experimental parameter indentification of battery-ultracapacitor energy storage system // 2015 IEEE 24th International Symposium on Industrial Electronics (ISIE), Buzios, Rio de Janeiro, Brazil. – 2015. – Pp. 1260–1265. 7. Michalczuk, M., Ufnalski, B., Grzesiak, L.M., and Rummiak, P. Power converter-based electrochemical battery emulator // Przegl ad Elektrotechniczny. – 2014. – Vol. 90. – No 7. – Pp. 18–22. 8. Reininger, C. and Salmon, J.: Systems feasibility study for implementing electric vehicles info urban environments / 2015 9th Annual IEEE International Systems Conference (SysCon), Vancouver, Canada. – 2015. – Pp. 734–739. 9. Wang, T., Deng, W., Wu, J., and Zhang, Q.: Power optimization for hybrid energy storage system of electric vehicle // Transportation Electrification Asia-Pacific (ITEC Asia-Pacific), 2014 IEEE Conference and Expo, Beijing, China. – 2014. – Pp. 1–6. DOI: https://doi.org/10.1109/ITEC-AP.2014.6941224 10. Global EV Outlook 2016 / International Energy Agency / Інтернет ресурс. Режим доступу: www.iea.org 11. International standard “IEC 62196-1” Plugs, socket-outlets, vehicle couplers and vehicle inlets – Conductive charging of electric vehicles / Typeset and printed by the IEC Central Office Geneva, Switzerland. – ICS 29.120.30; 43.120.
PDF
|